Adatvédelmi tájékoztatás A weboldal felhasználói élmény fokozása, célzott hirdetések kiszolgálása, valamint kényelmi és statisztikai célból tárol adatokat (Sütik) készülékeden, web szervereken az oldal látogatóiról. Ezen adatok tárolásának módját a "Részletek megjelenítése"-re kattintva tudja módosítani. Ha hozzájárul a sütik használatához, kattintson az "OK, bezárás" gombra. Részletesebb információt Adatvédelmi tájékoztató oldalunkon talál.
Hibajelenség: Töltés csatlakozó csere Szervizben töltött idő: 2.8 hét,
Hibajelenség: Elsö kamera csere
Hol van hálózat hol nincs. Antenna rendben? Szervizben töltött idő: 2.6 hét,
Hibajelenség: 3 ik Lcd van rajta, korábban volt alaplapcsere is volt. Abszolút nem érzékel már.
IC javítás? HA nem garanciális, ügyfelet hívni...! Szervizben töltött idő: 2.6 hét,
Hibajelenség: Lcd és homegomb csere Szervizben töltött idő: 2.8 hét,
Nincs elérhető hibaleírás Szervizben töltött idő: 2.8 hét,
Hibajelenség: Lcd csere
ha más van, ügyfelet hívni Szervizben töltött idő: 2.6 hét,
Hibajelenség: Besz hangsz halk Szervizben töltött idő: 2.8 hét,
Hibajelenség: Lcd csere Szervizben töltött idő: 2.8 hét,
Hibajelenség: LCD elvállt, hátfal hajlott, javítsuk és kijelző csere Szervizben töltött idő: 2.6 hét,
Hibajelenség: Lcd csere Szervizben töltött idő: 23.5 óra,
Hibajelenség: Beszéd hangszóró takarítás, ha nem jó cseréljük
takarítás 3000
csere 5000 Szervizben töltött idő: 2.8 hét,
Nincs elérhető hibaleírás Szervizben töltött idő: 2.8 hét,
Hibajelenség: Ázott volt
Mi javitottuk, mikrofon és hangszóró süket! Szervizben töltött idő: 16.6 óra,
Hibajelenség: Lcd csere gariba
nem érzékel, villog
+ Akku csere Szervizben töltött idő: 2.6 hét,
Hibajelenség: Lcd csere Szervizben töltött idő: 2.6 hét,
Hibajelenség: Mikrofon rossz és a csengőhangszóró. DOCK? Szervizben töltött idő: 2.8 hét,
Hibajelenség: NKB, Leesett. Szervizben töltött idő: 2.8 hét,
Hibajelenség: Ázott. Árajánlat!!
Sim tálca nélkül átvéve! Szervizben töltött idő: 2.6 hét,
Hibajelenség: Lcd csere
tesztelni nem tudtam
pin: 8055 Szervizben töltött idő: 2.5 hét,
Hibajelenség: nem reagál töltésre, akku csere!? Szervizben töltött idő: 2.5 hét,
Alábbi elérhetőségeinken pedig nyitvatartási időben közvetlenül is elérhet minket:
Phonetastic Team Kft
Telefonszám: +36-30-877-4414
Cím: 1094, Ferenc körút 3
Phonetastic Team Kft
+36-30-877-4414
Szeretné ha az Ön cégét is ilyen könnyen megtalálnák?
06-70/557-0027
Ha szeretné, hogy cégét ugyanolyan könnyen megtalálják, mint most Ön minket, kérjük keresse a Szervízprogram fejlesztőjét a 06-70/557-0027-es számon!
Legyen online szervízprogramja már ma!
Adatvédelmi beállítások
A sütik kis méretű text fileok amelyek a számítógépére kerülnek, amikor meglátogatja a honlapunkat. Ön ezeket a sütiket bármikor törölheti. A sütik törlésének módját keresse meg az internet böngésző súgó menüjében.Amennyiben bővebben érdekli a téma, kattintson a "bővebben a sütiről" linkre. A csúszkával kiválaszthatja az ön számára megfelelő opciót.
A weboldal működéséhez és a szolgáltatás zavartalan biztosításához az oldal személyes adatokat nem tárol a böngészőjében. Az ebbe csoportba tartozó sütik használata elengedhetetlen az oldalon, ezeket csak időszakosan tudja törölni.
Ide tartoznak a Cookie beállításokat mentő Cookiek is.
Cookie megnevezése
Szolgáltató
Cég
PHPSESSID
szerviz7.hu
Úgynevezett session süti, ami a bejelentkezést teszi lehetővé, valamint a webshopon történő vásárlást és a digitális szervizkönyv szolgáltatás használatát.
cookie_settings
szerviz7.hu
Ez a Cookie tárolja a felhasználói cookie beállításokat.
cookie_alert_accepted
szerviz7.hu
Ez a Cookie tárolja hogy a felhasználó elfogadta a cookie beállításokat.
Fontos számunkra, hogy tudjuk mi történik az oldalainkon és szolgáltatásainkkal, felhasználóink hogyan használják szolgáltatásainkat. Ebből a célból statisztikai adatokat, beleértve személyes adatokat gyűjtünk az weboldal használata során.
Ezen az oldalon jelentkezhet be szervizünkbe. Rendszerünk jelzi az elérhető időpontokat az Ön számára.
* A csillaggal jelölt adatok megadása kötelező
Évjárat Ha megadja készüléke adatait könnyebben tudunk a problémára időbecslést készíteni
Ha megadja a készülék sorozatszámát, akkor pedig alkatrészt is könnyebben tudunk keresni. Az időpontot szervizünk fogadja, és visszajelzünk (emailben vagy telefonon) amennyibe lefoglaltuk az időpontot az Ön számára.